سرپرست معاونت گردشگری زنجان معرفی شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری این اداره‌کل معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، روز چهارشنبه 2 آذرماه آیین معارفه داود آبیان به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری این اداره‌کل انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات معاون گردشگری سابق اداره‌کل، گفت: معاونت گردشگری اداره‌کل با توجه به اولویت گردشگری در استان زنجان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از معاون گردشگری انتظار می‌رود که با تلاش بیشتر، برنامه‌ ویژه‌ای برای این حوزه داشته باشد.

صفوی افزود: همه شهرستان‌های استان زنجان در حوزه گردشگری قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و لازم است که همکاران معاونت گردشگری با اختصاص زمان بیشتری به امور همه شهرستان‌ها رسیدگی کنند.

داود آبیان نیز در این جلسه گفت: وظیفه مهم و خطیری بر عهده معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان وجود دارد که امیدوارم با کمک همکاران معاونت و اداره‌کل بتوانیم به بهترین نحو عمل کنیم.

داود آبیان دارای مدرک دکتری باستان‌شناسی است و پیش از این رئیس شهرستان ابهر بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010902931890

برچسب‌ها