زیر ساخت‌های گردشگری در ماهنشان زنجان تقویت شود

سرپرست فرمانداری ماهنشان از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان تقاضا کرد تا توجه بیشتری نسبت به امکانات و زیر ساخت‌های گردشگری این شهرستان داشته باشد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، محمدرضا محمدی روز پنجشنبه ۳ آذرماه در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: ماهنشان به لحاظ دارا بودن ظرفیت‌های معدنی، تاریخی، طبیعت‌گردی و کشاورزی مورد توجه مسئولان است.

سرپرست فرمانداری ماهنشان افزود: ماهنشان با طبیعت بکر و زیبایش در حاشیه رودخانه قزل اوزن دوره‌های تاریخی متعددی را تجربه کرده است. وجود قلعه‌ها و بناهای تاریخی، ماهنشان را به عنوان منطقه‌‌ای غنی گردشگری معرفی می‌کند و برگزاری جشنواره‌های مختلف و متناسب با فرهنگ و سنت‌های ماهنشان مانند جشنواره ماهی و زردآلو می‌تواند کمک کند تا این شهرستان در سطح کشور شناخته شود.

او گفت: میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان باید در خصوص حضور و بازدید تورهای گردشگری به این شهرستان تلاش کند. در صورتی که امکانات رفاهی و محل‌های اقامتی در این شهرستان ایجاد شود امکان جذب گردشگران افزایش می‌یابد.

سرپرست فرمانداری ماهنشان بیان کرد: در حوزه صنایع‌دستی این منطقه دارای قدمت طولانی است و در سطح استان زنجان و کشور حرفی برای گفتن دارد، که باید زیرساخت‌های آموزشی و تسهیلات به صنعتگران افزایش یابد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010903931344

برچسب‌ها