سرویس‌های بهداشتی عمومی طی یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شوند/ سامان‌دهی تاسیسات گردشگری برای رویداد اردبیل 2023

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی عمومی موجود در استان طی یک ماه آینده خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، فردین عینی امروز 6 آذرماه 1401 گفت: پیش از این 52 سرویس بهداشتی عمومی در سطح استان توسط وزارت میراث‌فرهنگی ایجاد شده است که هم اکنون تعدادی از آنها در سطح مطلوب قرار دارند و در حال بهره‌برداری هستند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: باقی سرویس‌های بهداشتی موجود باید طی یک ماه آینده تعیین تکلیف شوند و باید بتوانیم حداکثر بهره‌برداری را به ویژه در آستانه رویداد اردبیل 2023 از تاسیسات بهداشتی ایجاد شده داشته باشیم.

او تاکید کرد: سرویس‌های بهداشتی جز نیازهای اساسی گردشگری هستند و با توجه به شروع رویداد اردبیل 2023 و البته با نزدیک شدن به فصل گردشگری جدید در انتهای سال نیاز است که سامان‌دهی این تاسیسات در دستور کار قرار بگیرد.

عینی ادامه داد: برخی از سرویس بهداشتی‌های موجود با مشکل انشعابات روبرو هستند و تعدادی دیگر نیاز به تعمیرات اساسی دارند و همچنین برخی از آنها نیز به دلیل عدم تعهد پیمانکار نیمه کاره باقی مانده‌اند که همه این موارد باید در اسرع وقت تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010906292898

برچسب‌ها