قدردانی از مواضع انسجام‌بخش و وحدت‌آفرین مهندس ضرغامی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، عصر دوشنبه هفتم آذر ماه ۱۴۰۱، به صورت جداگانه میزبان چهار نماینده مجلس از استان‌های مختلف کشور بود.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی میزبان عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شهرستان بم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش و حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه نماینده ملایر بود و با آنان درباره موضوعات مرتبط با این وزارتخانه گفت‌و‌گو کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در این دیدارها ضمن قدردانی از نگاه مثبت نمایندگان مجلس به سه حوزه ماموریتی این وزارتخانه، بر همکاری با مسئولان استانی برای توسعه ماموریت‌های  وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان‌های گوناگون تاکید کرد.

\"\"

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر در این دیدار ضمن دعوت از وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای حضور در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم، درباره فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، لزوم توجه به مرمت بناهای ثبت شده و توسعه گردشگری دریایی بحث و گفت‌وگو کرد.

\"\"

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی غضنفر‌آبادی نماینده بم نیز که به همراه محمد برزنگ فرماندار، محمدصادق داداله‌پور معاون فرماندار و چند نفر از مسئولان استانی در این دیدار حضور پیدا کرده بود، درباره توسعه زیر‌ساخت گردشگری شهرستان، توجه ویژه به میراث ناملموس آیین عزاداری مردم بم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، خدمات‌رسانی و رفع مشکلات مردم ساکن و اطراف حریم بافت تاریخی بم مطالبی را بیان کرد.

حجت‌السلام و المسلمین محمد صفری نیز در این دیدار درباره رسیدگی و توسعه تاسیسات و زیر‌ساخت‌های گردشگری، ارائه طرح گردشگری ورزشی با عنوان اسکی چمن و اسکی روی یخ و توجه به روستاهای نمونه گردشگری با مهندس ضرغامی به گفت‌و‌گو پرداخت.

\"\"

دیدار بعدی مهندس ضرغامی با حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه نماینده ملایر بود که این نماینده مجلس نیز در این دیدار ضمن قدردانی و تشکر از مواضع انسجام‌بخش و وحدت‌آفرین مهندس ضرغامی در اتفاقات اخیر درباره ثبت جهانی منبت ملایر با میزان اشتغال مستقیم ۲۰ هزار نفر و توجه به احیا و معرفی شهر زیر زمینی سامن ملایر به‌عنوان شهر دستکند گفت‌وگو کرد.

توسعه زیر‌ساخت‌های گردشگری و توجه ویژه به صنایع‌دستی شهرستان ملایر و میراث ملموس و ناملموس این شهرستان بخش دوم صحبت های نماینده مردم ملایر با مهندس ضرغامی بود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پایان این دیدارها دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401090862227

برچسب‌ها