تسریع پرداخت تسهیلات به فعالان گردشگری و صنایع‌دستی زنجان/ تا پایان سال 36 میلیارد تومان پرداخت می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقده همکاری بین صندوق کارآفرینی امید و این اداره‌کل، پرداخت تسهیلات در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی به واجدان شرایط شتاب بیشتری می‌گیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی عصر روز سه‌شنبه 8 آذرماه1401 ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: اعطای تسهیلات تلفیقی به اشخاص حقیقی و حقوقی فعال حوزه گردشگری و صنایع‌دستی به‌صورت استانی در حوزه برنامه‌های ایجاد، توسعه و تولید اشتغال و سرمایه خواهد بود یکی از عوامل مهمی که می‌تواند فرآیند توسعه اقتصادی را سرعت بخشد، قطعاً داشته‌های امروز ما و بهره‌برداری بهینه و پایدار از استعدادها و قابلیت‌های موجود کشور است.

او اضافه کرد: بر این اساس پرداخت تسهیلات در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی از اولویت‌های این اداره‌کل است و اولویت پرداخت و معرفی با افرادی است که تاکنون از تسهیلات در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استفاده نکرده باشند.

او همچنین دراین‌باره گفت: طبق توافق صورت گرفته در پرداخت تسهیلات  در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی قطعاً با حضور  مدیرعامل جدید بانک کارآفرین موجب رونق در این حوزه خواهد شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان نیز در این‌ ارتباط گفت: یکی از کارهای خوبی که در کشور برای رفع نیازمندی‌های مالی مردم انجام می‌گیرد، تأمین منابع مالی خرد با استفاده از صندوق‌های قرض‌الحسنه است که تلاش خواهیم کرد تا آخر سال این تسهیلات پرداخت شود.

او گفت: مصوب شد تا برای مبلغ 36 میلیارد تا پایان سال پرونده تشکیل و تسهیلات مورد نیاز حوزه گردشگری و صنایع‌دستی برای مساعدت با کارآفرینان پرداخت شود تا مساعدت در زمینه اخذ تضامین از کارآفرینان در چارچوب دستورالعمل ابلاغی انجام شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010909931302

برچسب‌ها