توسعه گردشگری اصفهان با مسکو و سن‌پترزبورگ

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان از توسعه گردشگری میان استان اصفهان و استان‌های مسکو و سن‌پترزبورگ کشور روسیه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مجید شمس امروز ۱۰ آذرماه سال ۱۴۰۱، با تاکید بر سفر استاندار اصفهان و هیئت همراه در قالب هیئت‌های فرهنگی، سیاسی و افتصادی به کشور روسیه، با اعلام این مطلب گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت گسترش همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی ایران با کشورهای همسایه است، لذا در استان اصفهان عزم جدی برای افزایش همکاری‌ها با استان‌های مختلف کشورهای همسایه وجود دارد. 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده در پهنه استان اصفهان به‌منظور لزوم توسعه متوازن گردشگری در ۲۸ شهرستان استان و با توجه به سفر هیئت‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی روسیه به اصفهان برای توسعه همکاری‌های فی‌مابین به‌ویژه در حوزه گردشگری، با هماهنگی وزارت امور خارجه هیئتی متشکل از فعالان گردشگری، تجاری، بازرگانی و مراکز علمی و فناوری استان به دو استان سن‌پترزبورگ و مسکو سفر کردند. 

او افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر شد تا دفاتر نمایندگی اقتصادی و تجاری در استان‌های اصفهان و همچنین استان‌های مسکو و سن‌پترزبورگ روسیه تاسیس و از این طریق به توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی میان اصفهان و این دو استان گردشگرپذیر کشور روسیه جامعه عمل بپوشانیم و امیدوارم تبادل‌نظر هیئت‌های دو کشور به توسعه پایدار اقتصادی و فرهنگی دو کشور منجر شود. 

بازدید از مراکز علمی و فناوری و دانش‌بنیان و همچنین مراکز خدمات شهری و زیرساخت‌های گردشگری در شهر مسکو و سن‌پترزبورگ از جمله اهداف سفر استاندار اصفهان و هیئت همراه به کشور روسیه است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401091023105

برچسب‌ها