رویداد استارتاپی کسب‌وکارهای حوزه صنایع‌ غذایی در ماکو برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو از برگزاری رویداد استارتاپی کسب‌وکارهای حوزه صنایع غذایی با هدف معرفی غذاها و شیرینی‌های سنتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، علی خورابلو ۱۴ آذر ۱۴۰۱ با اعلام این مطلب اظهار کرد: فرمولوسیون مختلف شیرینی، غنی‌سازی شیرینی، افزودنی مواد غذایی، شیرینی‌های سلامت‌محور، شیرینی بسته‌بندی و عرضه، شیرینی و کرونا، فناوری اطلاعات در شیرینی و شیرینی‌آرایی و تزئین مواد غذایی از جمله محورهای رویداد هستند.

رئیس اداره میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو افزود: آخرین مهلت ثبت ایده در این رویداد 25 آذر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس www.wauast.ir/startup/tarh1.phd یا به صورت حضوری با مراجعه به دبیرخانه رویداد واقع در ماکو شهرک صنعتی شماره یک مرکز علمی و کاربردی صنعت فرسازان کمتای ایده خود را ثبت کنند.

او گفت: در این رویداد از ۳۰ طرح برتر تقدیر شده و از نفرات برتر حمایت‌هایی مانند سرمایه‌گذاری فعال در حوزه شیرینی و اخذ مشاوره تخصصی انجام می‌شود.

خورابلو تصریح کرد: رویداد استارتاپی کسب و کارهای حوزه صنایع غذایی با مشارکت مرکز علمی کاربردی صنعت فرسازان، سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010914378223

برچسب‌ها