برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری لرستان در سطح بین‌المللی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان از برنامه‌ریزی به منظور توسعه گردشگری لرستان در سطح ملی و بین‌المللی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه 16 آذرماه ۱۴۰۱ ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: با توجه به سهم پایین لرستان از گردشگری ملی و بین‌المللی در راستای بهره‌وری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان، راهبردها و سیاست‌هایی به منظور توسعه گردشگری در سه بند، تهیه و تدوین شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان بیان داشت: این راهبردها شامل توسعه محتوای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و صنایع‌دستی و سوغات، شناسایی و تهیه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و برگزاری دوره‌های آموزشی کسب‌و‌کار و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در جوامع بومی، محلی هستند.

حسن‌پور‌ تاکید کرد: در این خصوص اقدامات لازم برای تولید محتوای گردشگری صنایع‌دستی و سوغات از جمله تهیه اطلاعات اولیه و اخذ قرارداد با شرکت‌های مجری به عمل آمده و تا پایان سال ۱۴۰۱ حداقل 50 درصد از این اقدامات عملی خواهد شد.

او با بیان اینکه لرستان سرشار از ظرفیت‌های گردشگری است که در صورت رونق می تواند تاثیر زیادی در رشد اقتصادی و اشتغال داشته باشد، افزود: تلاش می‌کنیم بر اساس راهبردهای تعریف شده و با برنامه‌ریزی منظم در راستای توسعه صنعت گردشگری گام برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010916309621

برچسب‌ها