ضرورت برگزاری جلسات تخصصی گردشگری سلامت در خوی

معاون عمرانی فرماندار خوی گفت: برای توسعه گردشگری سلامت در شهرستان باید جلسات تخصصی در این زمینه برگزار و با هم‌فکری دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم انجام شود.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، سالم خویی 19 آذر 1401 در جلسه ستاد خدمات سفر ویژه گردشگری سلامت در خوی با اعلام این مطلب اظهار کرد: کمیته‌های عضو این ستاد باید بیش از پیش فعال شده و هر کدام به وظایف قانونی خود عمل کنند.

معاون عمرانی فرماندار خوی افزود: این شهرستان با داشتن مراکز درمانی متعدد، و بیمارستان بین‌المللی  امیرالمومنین و مجتمع گردشگری آب گرم معدنی  قطور ظرفیت بالایی برای توسعه گردشگری سلامت دارد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوی نیز در این جلسه گفت: آذربایجان غربی جزو استان برتر در حوزه گردشگری سلامت بوده و با توجه زیرساخت‌های موجود اعم از فرودگاه و راه آهن و موقعیت جعرافیایی منحصربه‌فرد و مرزی بودن و توانمندی‌های شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و آب گرم معدنی متعدد می‌تواند یکی از قطب‌های گردشگری سلامت در کشور باشد.

عزیز میرزایی تصریح کرد: برای استفاده از ظرفیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در این حوزه باید در صدور مجوز و مشوق‌های حمایتی تسهیل‌گری کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401091937890

برچسب‌ها