برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان تاسیسات گردشگری سرعین ضروری است

فرماندار شهرستان سرعین در بازدید از دوره آموزشی مدیریت تاسیسات گردشگری گفت: برگزاری این نوع دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح خدمات تاسیسات گردشگری ضروری است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، باقر باقرزاده امروز 22 آذر ماه 1401 در بازدید از دوره آموزشی مدیریت تاسیسات گردشگری گفت: با توجه به تعدد جاذبه‌های گردشگری در سرتاسر استان اردبیل باید با ارتقای خدمات به وسیله همین دوره‌های آموزشی به توسعه همه جانبه گردشگری استان کمک کرد.

فرماندار سرعین افزود: در دوران همه‌گیری ویروس کرونا آسیب‌پذیری حوزه گردشگری مشخص شد و باید از این به بعد برای به روز کردن خدمات و زیرساخت‌های گردشگری استان و به ویژه شهرستان سرعین تلاش کنیم.

او با تمجید از برگزاری دوره مدیریت تاسیسات گردشگری توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، تاکید کرد: استان اردبیل مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری را در خود دارد و توسعه گردشگری در جای جای استان مکمل یکدیگر خواهد بود.

باقرزاده ادامه داد: ارتقای توانمندی علمی و عملی و نظارت بر تاسیسات و ارتقا مهارت فردی و ارتباطی متصدیان گردشگری در راستای ارائه خدمات بهینه به گردشگران ضروری است و لازم است که این دوره‌های آموزشی به صورت مستمر برگزار شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010922292490

برچسب‌ها