مدیرکل میراث‌فرهنگی کردستان به درخواست‌های فعالان گردشگری و صنایع‌دستی پاسخ داد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست‌های مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی استان شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، یعقوب گویلیان روز چهارشنبه 23 آذرماه 1401 با حضور در محل استانداری کردستان که با همراهی کارشناسان این اداره‌کل انجام شد به پرسش‌ها و مشکلات شهروندان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پاسخ داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: مهم‌ترین درخواست‌های مطرح‌شده توسط مخاطبان مربوط به مرمت آثار و حفظ بافت‌‌های تاریخی، مشکلات مربوط به بیمه صنعتگران، پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی و ... بود.

او عنوان کرد: تمام درخواست‌های مربوطه توسط کارشناسان این اداره‌کل، پس از ثبت و اولویت‌بندی، پیگیری و در دستور کار قرار می‌گیرد.

گویلیان هدف از برپایی این میز خدمت را ارتباط مستقیم با مردم و سرعت‌بخشی و ارتقای كمی و كیفی سطح خدمات بیان کرد و افزود: امید است با حفظ ارتباط توسط این مجموعه، مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف رفع شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: هم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به این اداره‌کل به‌نشانی سنندج، خیابان پاسداران، جنب پارک شانو(استقلال) درخواست‌های خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010923348914

برچسب‌ها