اجرای 7 پروژه زیرساختی و مرمتی با اعتبار 75 میلیارد ریال در خلخال

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال از اجرای 7 پروژه زیرساختی و مرمتی با هزینه 75 میلیارد ریالی در سال 1401 خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، علی درویشی امروز 28 آذرماه 1401 گفت: از ابتدای سال 1401 تعداد 7 پروژه زیرساختی و مرمتی در شهرستان خلخال با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال اجرا شده است.

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال افزود: این پروژه‌ها در دو حوزه زیرساختی و مرمت آثار تاریخی بودند که در هر دو حوزه با اجرای این پروژه‌ها شرایط برای حضور بیشتر و راحت‌تر گردشگران در شهرستان آماده می‌شود.

او تاکید کرد: پروژه مسیر دسترسی بام خلخال به همراه تیرگذاری و روشنایی، محوطه‌سازی محدوده امامزاده سید دانیال، سرویس بهداشتی منطقه نمونه گردشگری ازناو، سنگ‌فرش مسیر دسترسی قصر چوبی و سنگ‌فرش جوار امامزاده عبدالله کلور از جمله پروژه‌های زیرساختی اجرا شده از ابتدای سال 1401 است.

درویشی ادامه داد: همچنین در سال جاری پروژه بازسازی یکی از برج‌های تاریخی روستای شال و بازسازی مقبره شیخ کشف‌الدین انصاری هم از پروژه‌های مرمتی اجرا شده در شهرستان خلخال بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401092829284

برچسب‌ها