یحیی دارایی به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز معرفی شد

مراسم معارفه سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با حضور مدیر کل امور استان‌ها و تشکل‌های این وزارت برگزار شد و طی حکمی از سوی معاون امور استان‌ها و تشکل‌ها، یحیی دارایی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، نادر زینالی روز دوشنبه 28 آذر 1401 اظهار کرد: مسئولیت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سه حوزه تخصصی و حساس است و باید بتوانیم با تمام توان در این حوزه‌ها ظاهر شویم. 

مدیر کل امور استان‌ها و تشکل‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یکی از شاخص‌های مهم را توجه ویژه به معیشت همکاران عنوان کرد و گفت: در این زمینه جلسات مستمر با سازمان امور استخدامی اداری کشوری داشتیم و نتایج به زودی ابلاغ می‌شود.

به گفته زینالی با پیگیری‌های صورت گرفته از گذشته تا کنون تلاش شده البرز به عنوان هدف گردشگری معرفی شود و در این زمینه موفقیت‌های خوبی حاصل شد.

او با بیان اینکه البرز از میراث فرهنگی و زیرساخت‌های گردشگری و صنایع دستی خوبی بهره مند است، اظهار کرد: امیدوارم با هدایت سرپرست جدید، البرز جزو استان‌های شاخص کشور باشد و نقطه عطفی در اداره کل البرز به‌وجود آید. 

 سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز نیز با تشکر از زحمات فریدون محمدی در دوران تصدی و تشکر از مجموعه مدیران و معاونان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: تمام تلاشم بر این است که برنامه‌های مورد نظر وزارت را در راستای رشد فرهنگ و میراث استان انجام و با تمام توان به خدمت رسانی در این حوزه بپردازم.

گفتنی است در این مراسم نادر زینالی از معاونت‌های مختلف اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز و همچنین مجتمع رفاهی گردشگری قصر رز در کرج بازدید کرد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010928537185

برچسب‌ها