اعلام آمادگی عراقی‌ها برای کمک‌ به کاهش هزینه سفر زائران/ دفترچه عبور گمرکی صادر می‌شود

دولت عراق آمادگی‌خود را برای هرگونه همکاری در راستای کاهش هزینه زائران و تسهیل در تردد زمینی میان ایران و عراق اعلام کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این جلسه روز یکشنبه 27 آذر 1401 با حضور محمدحسین صوفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نصیر عبدالمحسن عبداله سفیر کشور عراق در ایران و همچنین عمر الفهداوی دبیرکل کلوپ عراق در دفتر مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

در این دیدار موضوعاتی همچون استفاده از دفترچه عبور گمرکی به‌منظور ایجاد سهولت و کاهش هزینه‌های عبور و مرور اتباع دو کشور، راهکارهای تقویت همکاری‌های مشترک در زمینه تسهیل در تردد زمینی و راه‌های تسریع تردد مسافران از طریق مرزهای مشترک دو کشور مورد تأکید، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همکاری در برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری، اجرای رالی تورهای خانوادگی، حضور متقابل در نمایشگاه های تخصصی گردشگری دو کشور و جذب گردشگران ایرانی و عراقی با اولویت گردشگری سلامت از مهم‌ترین موضوعاتی بود که دو طرف با تأکید بر آن، نظرات و پیشنهادات خود در راستای هم‌افزایی و تقویت همکاری‌های فی مابین مطرح کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010928957337

برچسب‌ها