استقبال و حمایت قاطع نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های پیشنهادی اداره‌کل میراث‌فرهنگی هرمزگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: نمایندگان مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های پیشنهادی این اداره‌کل استقبال و حمایت قاطع خود را اعلام کردند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز چهارشنبه 30 آذرماه 1401 با اعلام این خبر گفت: در نشست اخیر با محمد آشوری، احمد مرادی و منصور آرامی نمایندگان مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان از برنامه‌های پیشنهادی این اداره‌کل در راستای توسعه گردشگری و صنایع‌دستی که منجر به تقویت زیرساخت‌ها، منافع جوامع محلی و پذیرش گردشگران می‌شود، استقبال کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نسبت به استقرار و فعال کردن ادارات و نمایندگی‌های شهرستان‌ها تأکید داشتند، افزود: ادارات و نمایندگی‌های شهرستانی فعال می‌شوند تا مراجعین و ذی‌نفعان به‌راحتی دسترسی  لازم را به خدمات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داشته باشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نمایندگان مردم بندرعباس و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی حمایت کامل خود را از برنامه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در هرمزگان با توجه به مزیت غالب استان در حوزه دریایی اعلام کردند.

محسنی تصریح کرد: دو موضوع مهم شامل برنامه‌های آموزشی جامع به‌منظور افزایش آگاهی جوامع هدف و تدوین اطلس گردشگری برای توسعه پایدار در این نشست ها مطرح شد که با استقبال نمایندگان مردم بندرعباس و ابوموسی روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010930395109

برچسب‌ها