تکمیل زیرسازی مسیر دسترسی پل معلق هیر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل از تکمیل زیرسازی و احداث دیوار حائل در مسیر دسترسی پل معلق هیر خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل محمدرضا شایقی امروز 4 دی ماه 1401 در بازدید از مسیر دسترسی مجموعه پل معلق هیر گفت: مسیر دسترسی این مجموعه به طول 550 متر و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال زیرسازی و دیوارکشی شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل افزود: این پروژه جزو پروژه‌های زیرساختی اداره کل بود که بنا به ضرورت و برای رفع ترافیک ورودی مجموعه پل معلق هیر و با هدف حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام شده است.

شایقی ادامه داد: در سال‌های قبل نیز برق‌رسانی این مجموعه و مسیر دسترسی از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی استان انجام شده بود و اکنون پس از پایان زیرسازی، این مسیر به منظور آسفالت در اختیار شهرداری هیر قرار گرفت.

او تاکید کرد: مجموعه هیرلند با داشتن پل معلق تمام شیشه‌ای و سایر امکانات تفریحی مثل زیپ‌لاین و دوچرخه هوایی یکی از قطب‌های گردشگری استان در سال‌های اخیر است که در فصل پیک گردشگری با حضور گسترده گردشگران مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011004292687

برچسب‌ها