رونمایی از کارت ضابطان قضایی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: کارت ضابطان قضایی یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان رونمایی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، آیین رونمایی از کارت ضابطان یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان امروز ۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ با حضور معاون حقوق عامه دادستانی زاهدان، رئیس پلیس پیشگیری و فرماندهان یگان‌ حفاظت ادارات کل استان در سالن جلسات موزه منطقه‌ای جنوب شرق در زاهدان برگزار شد.

ابوالفضل احمدزاده معاون حقوق عامه دادستانی زاهدان در این مراسم اظهار کرد: نظم و انتظام در فرآیند اعطای کارت ضابطان به‌خوبی دیده شده است.

او ادامه داد: گرفتن این کارت‌ها ملاک اصلی نبوده بلکه انجام وظایف اصلی معیار قانونی و اخلاقی است.

احمدزاده بیان کرد: استفاده از کارت ضابطان باید در جای خودش باشد و برخوردها با متخلفان حتی الامکان لسانی باشد.

او با تاکید بر لزوم معرفی فرهنگ این استان گفت: باید به ویژگی‌های فرهنگی‌مان افتخار کنیم و آداب و سنن مردم منطقه را حفظ کنیم.

معاون حقوق عامه دادستانی زاهدان خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت‌های فرهنگ فراوانی و غنی‌ای دارد که معرفی نشده و لازم است در این زمینه تلاش و همتی مضاعف صورت گیرد.

علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در این مراسم اظهار کرد: ۱۰۵ نفر از کارکنان یگان‌حفاظت این مجموعه در سطح استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری در دوره آموزشی کارکنان یگان‌حفاظت شرکت کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: گواهینامه حضور در دوره و کد ضابطان با هماهنگی با دادستانی کل استان به شرکت‌کنندگان اعطا شده است.

او در پایان از خدمات نیروهای یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در تامین نظم و امنیت برنامه‌ها، حفظ آثار تاریخی و تلاش‌های فراوان در حوزه‌های مختلف قدردانی کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011004309842

برچسب‌ها