اولین جلسه انجمن حرفه‌ای مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

معاونت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین جلسه انجمن حرفه‌ای مراکز اقامتی این استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی امروز چهارم دی‌ماه 1401 گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی نحوه ایجاد و فعالیت انجمن‌های حرفه‌ای و تشکل‌های صنعت گردشگری ایران به‌منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی خود، همکاری و همیاری با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این انجمن در مرکز استان تشکیل شده است.

معاونت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تشکل دومین تشکل حرفه‌ای گردشگری است که در استان تشکیل‌شده و پیش‌ازاین انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی وجود داشت که زیر این معاونت فعالیت می‌کند.

او تأکید کرد: با شکل گرفتن این تشکل حرفه‌ای امکان حمایت و ارائه امتیازاتی برای مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد از سوی وزارتخانه بیشتر می‌شود که می‌تواند موجب رونق فعالیت صنعت گردشگری در تمام نقاط استان ‌شود.

کرمی ادامه داد: نظارت و قیمت‌گذاری اماکن اقامتی استان  از اهداف اصلی تشکیل این تشکل است، این نظارت و قیمت‌گذاری‌ها باید به نحوی باشد که هم مردم رضایتشان جلب شود و هم بخش خصوصی ما بتواند رونق اقتصادی خوبی را در صنعت گردشگری استان ایجاد کند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 1401100440098

برچسب‌ها