بازنگری بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بازنگری و بروزرسانی بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری این استان در دستور کار قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاریف مرتضی محمدیان دهکُردی روز دوشنبه پنجم دی‌ماه 1401 در نشست توسعه طرح‌های گردشگری شهرستان شهرکرد تأکید کرد: با انجام سریع‌تر بازنگری و بروزرسانی بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری می‌توان زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف دولتی، نیمه‌دولتی و خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان را فراهم کرد.

او افزود: در این راستا و به‌منظور تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری تسهیلات مورد نیاز ارائه و مجوزهای قانونی لازم در سریع‌ترین زمان ممکن صادر می‌شود.

محمدیان تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری با هدف ارتقای میزبانی از مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار دارد.

او یادآور شد: هم‌اکنون خدمات مورد نیاز مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری در بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری استان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011005748178

برچسب‌ها