برگزاری دوره‌های ضمن خدمت ویژه مدیران تاسیسات گردشگری سمیرم اصفهان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم از برگزاری دوره‌های ضمن خدمت ویژه مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سعید سلیمانیان امروز 7 دی‌ماه سال 1401، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری، ملزم به رعایت ضوابط بهداشتی و نکات ایمنی در هنگام ارائه خدمات‌دهی به گردشگران هستند، با هماهنگی کارشناسان این اداره و با مدیریت و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همچنین شهرداری شهر سمیرم، مرحله اول این دوره‌های آموزشی در اولین روزهای فصل زمستان به صورت میدانی و با حضور در واحدهای اقامتی و پذیرایی آغاز شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم ادامه داد: از ویژگی‌های این طرح آموزشی حضور تمامی مدیران تاسیسات گردشگری در واحدهای اقامتی در قالب تور آموزشی و همچنین نظارت، سرکشی و بررسی واحدهای خدمات‌رسان به گردشگران است که در حضور تمامی مدیران این تاسیسات، نقاط قوت و ضعف این واحدهای خدمات‌رسان مشخص و ابلاغ می‌شود.

سلیمانیان افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد تا این دوره‌های آموزشی به صورت فصلی و با حضور تمامی مدیران واحدهای اقامتی و خدمات‌رسان به گردشگران در سطح شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401100723921

برچسب‌ها