همراهی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه برای توسعه طرح‌های گردشگری آبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از همکاری و همراهی شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه برای توسعه طرح‌های گردشگری آبی درحاشیه سدهای استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدرضا سهیلی روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه در جلسه کمیته استانی گردشگری که در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تعدد سدهای استان، ایجاد طرح‌های گردشگری در حاشیه این سدها ظرفیت ویژه‌ای را برای توسعه گردشگری و تفریحات آبی در استان کرمانشاه فراهم کرده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: در حال حاضر طرح‌های متعددی در سطح استان از جمله در سدهای شیان اسلام‌آبادغرب، جامیشان سنقر و کلیایی و سد داریان پاوه در دست اقدام است که در صورت بهره‌برداری، کرمانشاه را به قطب گردشگری آبی غرب کشور تبدیل می‌کند. 

او ادامه داد: پروژه ایجاد پل معلق بر روی دریاچه سد داریان یکی از پروژه‌های پیشران استان در حوزه گردشگری است که با موافقت‌های انجام شده به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. 

سهیلی گفت: با توجه به ظرفیت‌های ویژه منطقه جهانی هورامان / اورامانات ایجاد این تاسیسات به رونق گردشگری منطقه کمک می‌کند. 

او ضمن قدردانی از نگاه باز مدیریت آب منطقه‌ای استان در صدور مجوزهای لازم، تصریح کرد: خوشبختانه شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه همراهی و همکاری ویژه‌ای برای توسعه طرح‌های گردشگری آبی در سدهای استان دارد. 

جلسه کمیته استانی گردشگری با حضور محمودرضا شهلایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، محمدرضا سهیلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاونان و مدیران ذی‌ربط در دفترکار مدیرعامل برگزار شد. 

دراین جلسه ضمن بررسی قراردادهای گردشگری در محل منابع آبی استان در سنوات گذشته و همچنین در خواست‌های جدید در رابطه با طرح پل معلق و زیپ‌لاین در محل سد داریان پاوه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011007417623

برچسب‌ها