تشکل‌های صنفی قلب تپنده اداره‌کل میراث‌فرهنگی اردبیل هستند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: تشکل‌های صنفی قلب تپنده اداره‌کل هستند و آماده همکاری تنگاتنگ با این تشکل‌ها هستیم.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 10 دی ماه 1401 در دیدار با اعضای تشکل‌های صنفی گردشگری شهرستان سرعین گفت: تشکل‌های صنفی به عنوان قلب تپنده اداره‌کل یکی از مهم‌‌ترین امتیازات اداره‌کل هستند و در مسیر رسیدن به اهداف سازمانی و توسعه استان با تشکل‌ها همگام هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در جایگاه مدیریت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان باید در مقابل بخش خصوصی و آینده استان پاسخ‌گو باشیم و به صورت تمام وقت تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او تاکید کرد: در مورد مهم‌ترین رویدادهای گردشگری پیش‌رو یعنی رویداد اردبیل 2023 و نمایشگاه گردشگری تهران نیز بزرگ‌ترین کمک ما تشکل‌های بخش خصوصی هستند و سعی می‌کنیم با کمک آنها بهترین عملکرد ممکن را در زمان باقی مانده داشته باشیم.

محمدی ادیب ادامه داد: بحث آموزش در حوزه گردشگری بسیار جدی است و با توجه به شروع رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو تلاش می‌کنیم با همکاری تشکل‌ها این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  استان اردبیل با اشاره به مشکلاتی که از سوی اعضای تشکل‌ها مطرح شد، گفت: به مرور تمام مشکلات موجود را احصا و پیگیری خواهیم کرد و در این راستا همکاری و هماهنگی تشکل‌های بخش گردشگری ضروری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011010292620

برچسب‌ها