پرداخت 6 و نیم میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی زرندیه

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 6 و نیم میلیارد تسهیلات بانکی به هنرمندان فعال در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان پرداخت شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی زهرا رنجبر امروز 10 دی ماه 1401 با اعلام این خبر تأکید کرد: از مجموع اعتبار تخصیص یافته به حوزه مشاغل خانگی شهرستان زرندیه در سال‌جاری، مبلغ 6 و نیم میلیارد ریال توسط اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جذب شد.

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه افزود: این مبلغ به 13 نفر از هنرمندان فعال واجد شرایط  در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از محل مشاغل خانگی بودجه 1401 تامین و پرداخت شده است.

رنجبر با اشاره به پرداخت این مبلغ تسهیلات بانکی به هنرمندان فعال در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در 9 ماهه سال‌جاری تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات، کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرستان‌های استان توسعه و تجهیز می‌شوند که این مهم در اشتغال‌زایی و رونق کسب و کارها و حفظ اصالت هنر در استان موثر است.

او اظهار کرد: بدون شک  فعال شدن بیشتر ظرفیت‌هایی کارگاه‌های صنایع‌دستی با رونق بخشیدن به تولید، نقش موثری در افزایش اشتغال پایدار شهرستان زرندیه دارد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 1401101072104

برچسب‌ها