ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات گردشگری در کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، بر ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات گردشگری توسط بانک‌های عامل در کرمانشاه تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدرضا سهیلی روز یکشنبه ۱۱ دی‌ماه در جلسه رسیدگی به مشکلات متقاضیان حوزه سرمایه‌گذاری در بخش اعتبارات تبصره 18 که با حضور متقاضیان و نمایندگان بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ضرورت حفظ کرامت متقاضیان وسرمایه‌گذاران، مسئولان اداره‌کل پیگیری‌های لازم و قانونی را تا حصول نتیجه به عمل آورده تا مردم از بلاتکلیفی رهایی یابند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: بانک‌ها باید ضمن تسهیل و تسریع در انجام این درخواست‌ها شرایط جذب حداکثری تسهیلات را فراهم کنند.

او ادامه داد: با توجه اهمیت این‌گونه سرمایه‌گذاری‌ها برای ایجاد اشتغال و برون‌رفت استان از عقب ماندگی‌های موجود و جایگاه مهم صنعت گردشگری به عنوان بهترین راهکار برای توسعه استان باید تمام تلاش خود را برای رفع موانع بکار بگیریم. 

سهیلی تصریح کرد: قوانین تا سال گذشته بسیار دست و پا گیر بود و مشکلات بسیاری ایجاد می‌کرد، در قوانین جدید بسیاری از مشکلات قبلی مرتفع شده و تلاش می‌شود با تکیه بر این قوانین مشکلات این عزیزان که عمدتا در زمینه معرفی ضمانت به بانک‌ها است حل و فصل شود. 

او در ادامه از سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری استان خواست برای پیش‌گیری از بروز مشکلات تلاش کند و متقاضیان به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده با توجه به میزان کارکرد و نیازهای مورد درخواست آنان به بانک‌های مرتبط و فعال در هر حوزه خاص معرفی شوند تا از سرگردانی آن‌ها جلوگیری شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: استان کرمانشاه جزو استان‌های پیشرو  در حوزه پرداخت تسهیلات در منطقه است و این نشان از پیگیر بودن همکاران و هماهنگ بودن اکثر بانک‌ها با اداره‌کل است و سعی می‌شود تا این آمار با توجه به پیگیری‌های انجام شده بالاتر نیز برود.

در این جلسه متقاضیان تسهیلات تبصره ۱۸ مشکلات خود را برای دریافت تسهیلات در بانک‌ها مطرح و مدیرکل و کارشناسان ضمن بررسی این مشکلات اقدام به ارائه راه حل و رفع این مشکلات کردند.  

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011011417804

برچسب‌ها