فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی البرز منصوب شد

سرهنگ مهدی داور به سمت فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی البرز منصوب شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، جلسه تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز روز یکشنبه 11 دی 1401 با حضور سردار سرتیپ دوم حسن مهری فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در محل این اداره کل برگزار شد. 

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این مراسم ضمن تقدیر از احمد کرمی سرپرست پیشین یگان حفاظت اداره کل، سرهنگ مهدی داور را به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت میراث‌فرهنگی این اداره کل معرفی کرد. 

سردار سرتیپ دوم حسن مهری در این جلسه با اشاره به مسئولیت سنگین یگان حفاظت در کشور اظهار کرد: در کشور 35 هزار اثر ثبتی داریم که حدود 500 مورد از این آثار در البرز است. 

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور مشارکت‌های اجتماعی را مکمل اقدامات یگان حفاظت میراث فرهنگی عنوان کرد و گفت: همکاری فراجا از مهمترین بازوهای کمکی یگان حفاظت میراث فرهنگی به شمار می ‌رود. 

او در پایان با آرزوی توفیق برای فرمانده‌ جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی البرز از سرپرست پیشین یگان حفاظت برای قبول مسئولیت چند ماهه در استان البرز تشکر کرد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز نیز در این مراسم با اشاره به مسئولیت سنگین یگان حفاظت در حراست از میراث تاریخی، این حوزه را جزو مهمترین بخش‌های وزارت متبوع عنوان کرد. 

یحیی دارایی با اشاره به اینکه هیچ گونه جدایی بین یگان‌حفاظت و اداره کل نیست، از احمد کرمی سرپرست پیشین یگان حفاظت این اداره کل تشکر کرد و برای سرهنگ داور آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401101153779

برچسب‌ها