بازدید استاندار اردبیل از 3 پروژه گردشگری سرعین

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان سرعین از 3 پروژه مهم گردشگری این شهرستان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، استاندار اردبیل 16 دی ماه 1401 در سفر به شهرستان سرعین از 3 پروژه گردشگری این شهرستان بازدید کرد.

سید حامد عاملی در بازدید از مراحل احداث هتل پنج ستاره تامین اجتماعی سرعین گفت: این هتل که بعد از گودبرداری مراحل احداث را سپری می‌کند، دارای بخش‌های مختلف است که در ۱۰ طبقه و شامل ۵۵ اتاق احداث شده و قرار است تا ۲ سال آینده آماده افتتاح شود.

او ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه را یادآور شد و افزود: با توجه به تأمین اعتبار باید به سرعت این پروژه مهم و اساسی در سطح استان آماده بهره‌برداری شود تا با داشتن هتل پنج ستاره و امکانات مناسب، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

استاندار اردبیل توجه به زیرساخت‌های مورد نیاز به ویژه ساخت هتل پنج ستاره را برای توسعه و تقویت صنعت گردشگری یادآور شد و تاکید کرد: ما آمادگی داریم تا با رایزنی ملی و از طریق سازمان تأمین اجتماعی مشکل اجرایی را رفع کرده و سرعت بیشتری به این پروژه ببخشیم.

بازدید از مجموعه پارک آبی که در ۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۴ هزار متر مربع در حال احداث است یکی دیگر از برنامه‌های استاندار اردبیل بود، این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و برآورد اولیه ۲۰۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

استاندار اردبیل همچنین از پروژه آب‌درمانی و پارک آبی باغ‌میشه سرعین نیز بازدید کرد که این پروژه نیز با داشتن بخش‌های مختلف آب‌درمانی، پارک آبی و همچنین ۵۵۰ دستگاه پارکینگ به همراه کلینیک‌های تخصصی آب‌درمانی در حال احداث است که می‌تواند فرصت حضور توریسم خارجی و گردشگران داخلی را نیز فراهم کند.

سید حامد عاملی در انتها با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری سرعین گفت: این مجموعه‌ها می‌تواند به ظرفیت حضور مسافر و گردشگر در سرعین و ارتقای آن کمک کند و پیگیر به ثمر رسیدن این پروژه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011017292458

برچسب‌ها