۱۰ تابلوی تبلیغاتی بزرگ در راه‌های لرستان نصب می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان از نصب ۱۰ تابلوی بزرگ تبلیغاتی در محورهای اصلی استان لرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ با بیان این خبر گفت: به منظور معرفی مسیرها و هدایت بهتر گردشگران به جاذبه‌های گردشگری لرستان با همکاری اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای لرستان، ۱۰ تابلوی تبلیغاتی بزرگ در محورهای اصلی لرستان نصب خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان در نشست با مدیرکل و کارشناسان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه راه یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های گردشگری لرستان است، افزود: به موجب نصب این تابلوها گردشگر از ابتدای سفر تا انتهای سفر به خوبی جهت‌دهی خواهد شد که نیازمند تعامل و همکاری هر دو دستگاه اجرایی است.

او اظهار کرد: در این جلسه در خصوص مجوزهای ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی، برگزاری تورهای گردشگری در سطح جاده‌ها، برخورد با واحدهای بین راهی غیرمجاز، ارائه خدمات سفر، سامان‌دهی راه‌های منتهی به جاذبه‌های گردشگری و غیره تصمیم‌گیری شد.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل نقل‌و جاده‌ای لرستان نیز گفت: تاکنون کارهای خوبی در حوزه راه‌ها و محورهای گردشگری استان مانند مسیر آبشار وارک چم‌چیت، تونل برفی و...انجام شده است و نیز در سطح استان ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی در دست ساخت است.

شیروانی با بیان اینکه اولویت در نصب تابلوها ایمنی در محل نصب خواهد بود، افزود: در خصوص نصب تابلوهای تبلیغاتی بر اساس رعایت ضوابط حریم جاده‌ها آماده هرگونه همکاری با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011017309435

برچسب‌ها