فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای نمایشگاه بین‌المللی تهران تدوین می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری گردشگری ویژه این استان برای ارائه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران به میزبانی تهران تهیه و تدوین می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور 17 دی‌ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای معاونین اداره‌کل اظهار کرد: برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران به میزبانی تهران فرصت مطلوبی به منظور جذب سرمایه‌گذاران توانمند و جدید در حوزه گردشگری این استان به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از همه فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری برای شرکت در این رویداد بین‌المللی دعوت‌شده تا ظرفیت‌های خود را معرفی کند.

طالبی‌پور تصریح کرد: غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران به میزبانی تهران 250 مترمربع وسعت دارد و دارای میزهای غذاهای سنتی، سوغات، گردشگری و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری است.

او یادآور شد: همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران به میزبانی تهران از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه سال‌جاری افراد شاخص و برجسته ملی و استانی برای حضور در غرفه این اداره‌کل دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011017400460

برچسب‌ها