زمان برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا تغییر کرد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از تغییر زمان برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا به میزبانی شهر یاسوج خبرداد.

 به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز دوشنبه 19 دی‌ماه 1401 با اعلام این خبر اظهار کرد: این رویداد ملی قرار بود 29 و 30 دی‌ماه در محل پیست اسکی کاکان برگزار شود، ولی برای اینکه شرایط بهتری برای انجام این جشنواره فراهم شود زمان آن تغییر کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا به تاریخ 6 و 7 بهمن‌ماه 1401 موکول شده است.

طالبی‌پور با اشاره به محورهای جشنواره اظهار داشت: مسابقه تندیس‌های برفی، مسابقه اسکی نمایشی و اسنوبرد، اجرای زنده نمایش همراه با موسیقی محلی در این جشنواره دیده‌ شده است.

او بیان کرد: همچنین مسابقه برف‌پیمایی، مسابقه عکاسی، نمایشگاه صنایع‌دستی همراه با غذاهای سنتی و ایستگاه نقاشی کودک با محوریت فجر انقلاب را در این جشنواره برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بر همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها برای تحقق هر چه‌بهتر هدف‌گذاری‌های جشنواره تأکید کرد و گفت: این جشنواره در سطح ملی بوده و همکاری دستگاه‌های استانی برای برگزاری هرچه بهتر آن ضروری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011019400918

برچسب‌ها