زیرساخت‌های گردشگری لردگان تقویت می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف شهرستان لردگان تقویت می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مرتضی محمدیان دهکُردی روز دوشنبه 19 دی‌ماه 1401 با اعلام این خبر تأکید کرد: شهرستان لردگان از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه بخش گردشگری برخوردار است.

او افزود: به همین منظور ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های گردشگری و برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاران متقاضی سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

محمدیان تصریح کرد: شهرستان لردگان با قرارگیری در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور در طول سال میزبان بسیاری گردشگران و مسافران از نقاط مختلف ایران و جهان است.

او یادآور شد: وجود و عبور راه‌های شریانی کشور و چهارمحال و بختیاری از شهرستان لردگان باعث شده تا این شهرستان به یکی از مناطق استراتژیک کشور در جابجایی بار و مسافر تبدیل شود.

محمدیان اضافه کرد: وجود آب و هوا، اقلیم و شرایط جوی مناسب در شهرستان لردگان یکی از مهم‌ترین عوامل حضور گردشگران در این شهرستان همزمان با فصل‌های مختلف سال به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011019748662

برچسب‌ها