سامان‌دهی و برق‌رسانی سرچشمه گریوان بجنورد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی از سامان‌دهی و برق‌رسانی به جاذبه گردشگری سرچشمه گریوان در شهرستان بجنورد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی؛ علی مستوفیان سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری، عملیات سامان‌دهی و برق‌رسانی به منطقه گردشگری سرچشمه گریوان در شهرستان بجنورد انجام شد.
 
مستوفیان در بازدید از روند اجرای این پروژه که به‌ همراه سیدمحمد پاک‌مهر نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس  شورای اسلامی انجام شد، تأکید کرد: گریوان منطقه‌ای ییلاقی و خوش آب و هوا است که مناظر چشم‌نواز آن در هر چهار فصل نمایی از بهشت را درذهن انسان تداعی می‌کند. 
 
او گفت: این روستا زمستانی نسبتا سرد با بارش‌های سنگین برف، تابستانی معتدل و پائیزی ملایم دارد. سرچشمه گریوان یکی از پرآب‌ترین چشمه‌های منطقه بجنورد است که آب آن به‌وسیله جوی‌ها و آبراه‌ها، میان کشاورزان تقسیم می‌شود و این امر موجب شده است تا مردم این روستا بتوانند محصولات زراعی و باغی زیادی را به بازارهای استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و همچین دیگر استان‌های کشور عرضه کنند.
 
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401102086322

برچسب‌ها