تبدیل واحد صنعتی کاشی به واحد سبز ارمغانی در اردکان

رئیس کمیسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تبدیل واحد صنعتی شریف به واحد سبز ارمغانی برای مردم ستمدیده اردکان در حوزه آلودگی و محیط‌زیست خواهد بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، امروز جمعه 23 دی‌ماه آئین کلنگ زنی مجموعه گردشگری شریف، هم‌زمان با دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان یزد با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در اردکان برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و تبریک روز مادر، ضمن قدردانی از سرمایه‌گذاران مجموعه شریف و تبدیل واحد صنعتی خود به واحد گردشگری اظهار داشت: محیط‌زیست و هوای پاک مطالبه مردم اردکان است و اقدام خوب برادران کارگر شریف در تعطیلی واحد صنعتی و ایجاد یک واحد گردشگری سنگ بنای خوبی در راستای توجه به محیط‌زیست است.

او با تأکید بر اهمیت این اقدام و ضرورت توجه به تبدیل واحدهای صنعتی به واحدهای پاک گفت: مجتمع گردشگری شریف در فازهای مختلف طراحی‌شده و الگویی منحصر برای فعالیت‌های آینده خواهد بود.

رئیس کمیسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تبدیل واحد صنعتی شریف به واحد سبز ارمغانی برای مردم اردکان در حوزه آلودگی و محیط‌زیست خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011023104503

برچسب‌ها