مشکلات مجموعه پل معلق شیشه‌ای هیر برطرف شد

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری جلسه‌ای درمورد مشکلات مجموعه پل معلق هیر و برطرف شدن موانع موجود در این پروژه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق امروز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ در جلسه بررسی مشکلات مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر که با حضور فرماندار اردبیل و سرمایه‌گذاران مجموعه برگزار شد، گفت: پیرو تاکیدات استاندار اردبیل جلسه‌ای برای رفع موانع پل معلق شیشه‌ای هیر برگزار شد و بسیاری ازموانع موجود پروژه برطرف شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: در این جلسه مقرر شد شهرداری و شورای شهر هیر به تعهدات خود نسبت به سرمایه‌گذاران مجموعه عمل کنند و سند مجموعه ارائه و تعهدات داده شده عملی شود.

او تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی استان هم در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران مجموعه و تکمیل زیرساخت‌های این پروژه مهم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و در این راستا اعتباراتی هم اختصاص داده است.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: تسهیل روند سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در استان و حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت اساسی اداره کل میراث‌فرهنگی استان است و رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان و جذب سرمایه‌گذار است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011024292463

برچسب‌ها