نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره زمستانی زنجان در حال برگزاری است

نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره زمستانی زنجان به مناسبت گرامیداشت روز زن از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان در حال برگزاری است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی 24 دی‌ماه ۱۴۰۱ گفت: جشنواره غذا و گردشگری خوراک ایران، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، جشنواره آیین و اقوام ایرانی، جشنواره بازیهای زمستانی و جشن روز زن از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان یادآور شد: این نمایشگاه از زمره نمایشگاه‌های فصلی بوده که توسط بخش خصوصی اجرا و  اداره می شود تا  شهروندان بتوانند اقلام مورد نیاز را بدون واسطه خریداری کنند.

او گفت: این رویداد فرهنگی و هنری با هدف نشان دادن توانمندی‌های استان و وحدت کم‌نظیر اقوام ایران‌زمین است و ملیله، مس، قلمزنی، گلیم، جاجیم، مصنوعات چرمی  در این نمایشگاه به فروش می­‌رسند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بیان کرد: در بخش‌های صنایع دستی، سوغات، موسیقی، گردشگری و بوم‌گردی، روستاهای هدف گردشگری، غذاهای سنتی، بازی‌های بومی و محلی و غیره با حضور هنرمندان استان‌های مختلف کشور در حال برگزاری است.

صفوی گفت: همراهی مسئولانه ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری، نیروی انتظامی و نمایشگاه کاسپین و نیروهای خدماتی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس و هلال‌احمر موجب برگزاری امن این جشنواره برای مردم زنجان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011024931170

برچسب‌ها