حضور بزرگترین مزرعه گردشگری کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از حضور مجموعه کشت‌وصنعت و گردشگری فجر صفا لرستان به عنوان بزرگ‌ترین مزرعه گردشگری کشاورزی ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ با بیان این خبر گفت: به منظور حضور موثر و پررنگ در نمايشگاه بين‌المللی گردشگری تهران مجموعه کشت‌وصنعت و گردشگری فجر صفا لرستان به عنوان بزرگ‌ترین و بروزترین مزرعه گردشگری کشاورزی ایران اعلام آمادگی کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در نشست با مدیرعامل و کارشناسان مجموعه کشت‌وصنعت و گردشگری فجر صفا لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه قصد داریم امسال با دست پر و موثر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران شرکت کنیم از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در زمینه معرفی استان در حوزه‌های مختلف گردشگری استفاده خواهیم کرد.

حسن‌پور با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران فرصتی است برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری لرستان افزود: مجموعه بزرگ کشت‌وصنعت لرستان به عنوان یک ظرفیت بزرگ و بی‌نظیر در حوزه گردشگری بخصوص آگروتوریسم می‌تواند ضمن معرفی خود در این نمایشگاه موجب جذب گردشگر به لرستان شود.

او بیان کرد: تلاش می کنیم در این نمایشگاه که همه ساله با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان نیز روبه‌رو می‌شود توانمندی‌های لرستان در حوزه‌های مختلف گردشگری از جمله اماکن تاریخی و طبیعی، گردشگری کشاورزی، فرهنگ و آداب و رسوم، موسیقی محلی، غذاهای محلی و... را معرفی کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به اینکه خیلی از مردم مقصد سفرهای نوروز خود را در همین نمایشگاه انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011025309112

برچسب‌ها