مجموعه اقامتی عصر طلایی تا پایان سال‌جاری در همدان افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان از آمادگی افتتاح مجموعه اقامتی و رستوران عصرطلایی تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌‌آریا به نقل از روابط‌عمومی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده روز دوشنبه26 دی‌ماه در حاشیه بازدید از این مجموعه گفت: پروژه اقامتی عصرطلایی هگمتانه با ۸۳ سوئیت اقامتی آماده افتتاح است و بنا بر پیش‌بینی‌های انجام شده طی ماه‌های آینده با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان  افزود: حل و فصل مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران از دغدغه‌های جدی استان در حوزه گردشگری است و پروژه عصر طلایی نیز  برخی مشکلات را برای افتتاح پیش رو دارد که در صدد رفع آن‌ها هستیم.

 معصوم علیزاده تصریج کرد: به‌زودی شاهد افتتاح سوئیت‌های اقامتی عصرطلایی هگمتانه خواهیم بود که این پروژه کاربری‌هایی از جمله سالن‌های چندمنظوره، شهربازی، پردیس‌سینمایی، سالن‌های ورزشی، هتل 5‌ ستاره، باشگاه، سالن تئاتر و فست‌فود را دارد و پروژه 2.5 هکتاری در زیربنای پنج هزار و 900 مترمربع ساخته شده که برای ۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی می‌کند.

معاون سرمایه‌گذاری همدان نیز  در ادامه درباره پروژه شش هکتاری عصرطلایی هگمتانه گفت: پروژه شش هکتاری عصر طلایی هگمتانه یک زمین ۶۱ هزار مترمربعی است که ۲۵۶ هزارمتر مربع آن با کاربری گردشگری شامل سینما، پارک، هتل ۵ ستاره، شهربازی، تجاری بوده و دارای سه هزار و 29 پارکینگ سرپوشیده و هفت تالار پذیرایی است که در چهار فاز بنا می‌شود.

علیرضا قاسمی افزود: این پروژه در ورودی شهر همدان در سمت جاده تهران (جنب فرودگاه) واقع شده‌ است که شاهراه غرب کشور نیز محسوب می‌شود.

‎ او تصریح کرد: این پروژه در 2 فاز 2.5 و شش هکتاری طراحی شده که در بخش 2.5 هکتاری ۸۳ سوئیت اقامتی طراحی و احداث شده‌ است.

‎معاون سرمایه‌گذاری همدان گفت: عصر طلایی هگمتانه یکی از پروژه‌های گردشگری است که عملیات احداث آن از سال ۹۳ آغاز شده است. این مجموعه تفریحی، اقامتی و توریستی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011026889129

برچسب‌ها