ابطال مجوز 4 دفتر خدمات مسافرتی در خوزستان

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان از ابطال مجوز فعالیت چهار شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری‌ متخلف در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، جمال عامری‌نسب 28 دی‌ماه 1401 اظهار کرد: به استناد رأی کمیته فنی نظارت بر دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان، مجوز بند (ب) چهار شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل عدم برطرف کردن نواقص و کاستی‌های اعلام شده در زمان تعلیق، ابطال شد.

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان ادامه داد: بر این اساس، مجوز فعالیت بند (ب) شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری "آفاق‌زمزم اهواز" به مدیرعاملی سیدعبدالمحسن موسوی‌نیاز در شهرستان اهواز، "خاطرات ماندگار سفر‌پرهام" به مدیرعاملی منصوره محسنی در ماهشهر و "آترین‌سیر جنوب" به مدیرعاملی علی شادمهر در اندیمشک و نیز دفتر خدمات مسافرتی وگردشگری "سماگشت مهر" به مدیریت آمنه ترکاشوندی در اهواز، به استناد آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و به دلیل‌ رعایت‌ نکردن قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها و خط مشی‌های ابلاغی ابطال شد.

او گفت: دفاتر و شرکت‌هایی که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال شده است، به استناد قانون، حق اجرا و برگزاری گشت، دریافت روادید و هرگونه فعالیت خدمات مسافرتی را ندارند.

عامری‌نسب افزود: این دفاتر و شرکت‌ها باید ظرف مدت 10 روز نسبت به تحویل اصل آخرین پروانه‌ بهره‌برداری بند(ب) و جمع آوری آثار و علائم فعالیت، اقدام لازم را ترتیب دهند و همچنین در اسرع وقت نسبت به آزادسازی تضمین حسن انجام کار شرکت/دفتر پس از گذشت شش ماه از تاریخ صدور حکم ابطال اقدام کنند.

او تصریح کرد: هم‌استانی‌ها و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی، به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری این اداره‌کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011028478183

برچسب‌ها