افتتاح دفتر خدمات گردشگری و سیاحتی در لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از افتتاح و راه‌اندازی یک باب دفتر خدمات گردشگری در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ در مراسم افتتاح این دفتر بیان کرد: در راستای تسهیل در برگزاری تورهای گردشگری داخلی و خارجی و همچنین خدمات مطلوب به آن‌ها، امروز در مراسمی دفتر خدمات گردشگری و سیاحتی شاپوری‌گشت خرم‌آباد افتتاح و راه‌اندازی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان اظهار کرد: دفاتر خدمات گردشگری به عنوان بازوان اصلی گردشگری باید با ارائه خدمات مطلوب، کیفیت ماندگاری گردشگران را در استان ارتقا دهد.

او با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری لرستان و دارا بودن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان در استان افزود: تلاش خواهیم کرد زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری متناسب با نیاز مسافران و گردشگران را در لرستان فراهم کنیم تا دفاتر خدمات گردشگری دغدغه‌ای برای بستن تورهای داخلی و خارجی نداشته باشند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این دفتر خدمات گروشگری و سیاحتی بیش از ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: در این رابطه برای سه نفر به صورت مستقیم و بیش از ۱۵ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان تصریح کرد: با راه‌اندازی این دفتر خدمات گردشگری و سیاحتی، تعداد این دفاتر در استان به ۳۱ باب رسید.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011029309350

برچسب‌ها