ظرفیت‌های گردشگری روستاهای میامی سمنان احصا شد

فرماندار شهرستان میامی گفت: باهدف برند سازی، ظرفیت‌های گردشگری روستاهای میامی احصا شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، علیرضا آشوری روز پنجشنبه 29 دی‌ماه 1401 گفت: بهره‌گیری از ظرفیت روستاها برای ارتقای ماندگاری مسافران و زائران رضوی اهمیت دارد.

فرماندار شهرستان میامی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های روستایی می‌تواند یکی از مهم‌ترین موضوعات در توسعه گردشگری و افزایش ماندگاری مسافران باشد، بیان کرد: ارائه محصولات روستایی شهرستان برای ایجاد زیرساخت‌های برای افزایش ماندگاری مسافران در دستور کار قرار دارد.

آشوری با بیان اینکه روستاهای شهرستان دارای ظرفیت فراوان گردشگری، صنایع‌دستی و … در زمینه ماندگاری مسافران است، گفت: باید هر روستا و شهر به یک برند تبدیل شود تا بتوانیم افزایش ماندگاری مسافران را داشته باشیم.

او افزود: توقف مسافران و ماندگاری در میامی یکی از مهم‌ترین موضوعات در کاهش تصادفات جاده‌ای است و همکاری دستگاه‌های اجرایی می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه شهرستان میامی داشته باشد.

فرماندار میامی بابیان اینکه روستاهای در حاشیه جاده شهرستان میامی قرار دارند از ظرفیت غنی گردشگری و اقتصادی برخوردارند، گفت: روستاهای میامی در زمینه اقامتگاه‌های بوم‌گردی می تواند در توسعه گردشگری و اقتصادی شهرستان مؤثر باشند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011029863445

برچسب‌ها