شمارش معکوس برای آغاز بزرگ‌ترین رویداد گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز شمارش معکوس برای آغاز بزرگ‌ترین رویداد گردشگری در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور صبح امروز چهارشنبه 5 دی ماه 1401 در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه استانی دنا اظهار کرد: پنجمین جشنواره ملی برفی دنا فردا 6 بهمن‌ماه در محل پیست اسکی کاکان از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور مسئولان ملی و استانی، هنرمندان، رسانه‌ها و شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف جشنواره برگزار می‌شود.

طالبی پور تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای موسیقی سنتی، پخت غذاهای محلی، برگزاری ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوان از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این جشنواره است.

او هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه شورونشاط اجتماعی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری زمستانه عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون تمامی شرایط و زیرساخت‌ها برای برگزاری این جشنواره فراهم است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011105400416

برچسب‌ها