تخصیص بودجه و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری ضروری است

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص بودجه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری یک ضرورت برای رونق این صنعت است و باید این مقوله مهم مورد توجه باشد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، محمدرضا دشتی اردکانی عصر چهارشنبه پنجم بهمن‌ماه ١۴٠١ در نشست انجمن میراث‌فرهنگی استان سمنان در سالن اجتماعات یادگار امام خمینی(ره) افزود: بازسازی آثار فاخر و خانه‌های قدیمی و تاریخی کمک‌کننده در توسعه گردشگری است و باید مردمی‌سازی در حفاظت از آثار تاریخی و رونق گردشگری مورد توجه باشد.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد فرودگاه‌های کوچک در هر شهر برای رونق گردشگری خارجی به‌عنوان یک ضرورت مورد توجه باشد.

 دشتی اردکانی افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی کمک‌کننده در تأمین و تقویت زیرساخت‌های گردشگری است و باید استفاده از این ظرفیت مورد توجه باشد.

او بیان کرد: نمایشگاهی از ظرفیت‌های استان سمنان در محل مجلس شورای اسلامی به‌منظور آشنایی و آگاهی اعضای مجلس شورای اسلامی از ظرفیت‌های استان مورد توجه باشد.

دشتی از استان سمنان به‌عنوان گنج پنهان نام برد، افزود: در مجلس شورای تلاش می‌کنیم تا ظرفیت نهفته این استان شکوفا شود.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون بهره برای رونق صنایع‌دستی پیش‌بینی‌شده است که به‌زودی جزئیات اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011105863900

برچسب‌ها