پذیرفته‌شدگان مصاحبه زبان تخصصی دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری استان مرکزی مشخص شدند

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: 20 نفر از متقاضیان فراگیری دوره‌های کوتاه مدت گردشگری در مصاحبه زبان تخصصی پذیرفته شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، حسن حسینی امروز 6 بهمن 1401 با اعلام این خبر گفت: مصاحبه انگلیسی فراگیران دوره‌های کوتاه مدت گردشگری به صورت حضوری و مجازی و با همکاری موسسه آموزشی ساتراس برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی ادامه داد: این آزمون برای افرادی که دوره‌های آموزش کوتاه مدت گردشگری در رشته‌های مدیر فنی و راهنمایان گردشگری را پیش از این در مؤسسات آموزشی گردشگری گذرانده‌اند و از طریق سامانه Edutourisem.mcth.ir ثبت‌نام کرده‌اند، برگزار شده است و متقاضیان پس از قبولی در این مرحله در آزمون نهایی سنجیده خواهند شد.

حسینی افزود:  25 نفر از متقاضیانی که این دوره را گذارنده بودند، در مصاحبه زبان انگلیسی تخصصی شرکت کردند که 20 نفر از این افراد در آزمون پذیرفته شدند.

او گفت: هدف و ماموریت آموزش‌ها ارتقای سطح مهارت منابع انسانی شاغل و مورد نیاز صنعت گردشگری است و امیدواریم شاهد تحقق اهداف رشد و توسعه گردشگری استان باشیم.

معاون گردشگری استان مرکزی در ادامه افزود: سال گذشته با اجرای شش دوره آموزشی  توسط دو موسسه آموزشی خصوصی  فعال در استان تعداد  200 نفر دوره‌های کوتاه مدت گردشگری را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401110672269

برچسب‌ها