نمایشگاه گردشگری و دهه فجر فرصتی برای معرفی شهرستان‌ها و روستاهای زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: حضور شهرستان‌ها و روستاهای استان در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران فرصت مغتنم برای معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های آنها و شناساندن آنها به مردم است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی بعدازظهر 6 بهمن ماه در جلسه با روسای ادارات میراث‌فرهنگی تمامی شهرستان‌ها گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی زمینه‌ساز حضور فعالان بخش خصوصی است و یکی از تفاوت‌های شانزدهمین دوره نمایشگاه گردشگری تهران معرفی پررنگ بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها خواهد بود و مطمئنیم که نمایشگاه امسال می‌تواند نتایج خوبی را برای هر دو حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در هشت شهرستان به دنبال داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، استان محور است و تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی ازجمله دستگاه‌های اجرایی، مجموعه مدیریت شهری، پارک علم و فن‌آوری، دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و… می‌توانند در این نمایشگاه باهدف معرفی استان حضورداشته باشند.

او گفت: باید تلاش کنیم با همکاری و هم‌افزایی همه بخش‌های استان بهترین بهره‌برداری را از این ظرفیت ایجادشده برای معرفی پتانسیل‌ها و مزیت‌های نسبی استان داشته باشیم. هنرمندانی که به عنوان پشتیبان برای هنرمندان ایجاد شغل کرده‌اند و دارای مهر اصالت، برند معتبر و همچنین کالای آنها دارای بسته‌بندی با لوگوی معتبر باشد برای حضور در نمایشگاه صنایع‌دستی تهران در اولویت هستند.

صفوی در این جلسه در میان روسای شهرستان‌ها اظهار کرد: چند روز دیگر دهه فجر آغاز خواهد شد و رویکرد اساسی در دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمانی آن با اعیاد مذهبی ماه رجب، می‌تواند منجر به فضای مفرحی در اجرای برنامه‌های ارائه شده برای مردم شود

او گفت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است از سوی دیگر باید در اجرای برنامه‌ها، تناسب آن با مخاطبان و ظرفیت آنها نیز در نظر گرفته شود. امسال بایددهه فجر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب طی این چند دهه به خوبی به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. 

نتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011106931373

برچسب‌ها