برگزاری جشنواره و نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان بسیجی نائین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نائین از برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان بسیجی شهرستان‌های شرق استان در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، محمود مدنیان امروز 8 بهمن‌ماه سال 1401، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به برنامه‌ریزی به‌منظور برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه بزرگ بسیج هنرمندان در سطح ملی و توافقات انجام‌شده میان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان بسیج هنرمندان، جشنواره و نمایشگاهی از آثار ارسال‌شده توسط هنرمندان شهرستان‌های شرق استان اصفهان به‌منظور حضور در این نمایشگاه قبل از برگزاری در سطح ملی در شهر نائین برگزار شد.

او ادامه داد: در این نمایشگاه که با حضور فرماندار، امام‌جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد بیش از 360 اثر هنری از هنرمندان شهرستان‌های نائین، خوروبیابانک و اردستان در قالب 12 رشته هنری ارائه شد.

مدنیان افزود: خوشبختانه این نمایشگاه با استقبال بسیار پرشوری از سوی علاقه‌مندان مواجه شد و تا 15 بهمن‌ماه پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای سنتی و صنایع‌دستی شهرستان‌های کویری استان اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401110823345

برچسب‌ها