اجرای زنده هنرمندان صنایع‌‌دستی همدانی در نمایشگاه گردشگری تهران

معاون صنايع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: ۲۰ سفالگر هنرمند شهر جهانی سفال به صورت زنده نحوه ساخت سفال را برای بازدیدکنندگان از غرفه صنایع‌دستی همدان به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محمدرضا خلجی شنبه 8 بهمن ماه به برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی همزمان با شانزدهمین نمایشگاه گردشگری کشور اشاره کرد و گفت: امتیاز این نمایشگاه تلفیق دو موضوع مهم صنایع‌‌دستی و گردشگرى است که می‌تواند مانند دوره‌های قبل که این مهم در آن رقم خورده، میزبانی از علاقه‌مندان به حوزه سوغات و صنایع‌دستی است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان افزود : از نکات برجسته این نمایشگاه میتوان به محتواسازى در غرفه و نحوه ارتباط با مشتری که اهمیت بالایی در بازاریابی دارد، اشاره کرد.

او گفت: امسال شاهد اجرای زنده تولیدصنایع‌دستی با دستان هنرمند هنرمندان همدانی در این نمایشگاه خواهیم بود.

خلجی گفت: امسال در نمایشگاه شانزدهم غرفه‌های 7، 8، 9 و 27 به هنرمندان صنایع‌دستی همدان اختصاص دارد که در کنار معرفی هنر صنایع‌دستی خود، فروش محصولات تولیدی را خواهند داشت.

معاون صنایع‌دستی همدان گفت : امسال در نمایشگاه 20 چرخ سفال به صورت زنده نحوه تولید سفال را به بازدیدکنندگان از غرفه صنایع‌‎دستی همدان نمایش خواهند داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011109889225

برچسب‌ها