دستاوردهای گردشگری همدان در نمایشگاه بین‌المللی تهران ارائه می‌شود

معاون گردشگری همدان گفت: نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری، جامعه هتل‌داران و فعالان بخش خصوصی و رسانه‌های استان همدان به معرفی دستاوردهای گردشگری این استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران می‌پردازند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان،علی خاکسار، دوشنبه 10 بهمن ماه گفت: در نمایشگاه بین‌المللی تهران سه غرفه 250 متر مربع به میراث‌فرهنگی استان همدان، یک غرفه 130 مترمربع به شهرداری ملایر و یک غرفه 130 مترمربع به شهرداری همدان در سالن 38 A اختصاص داده می‌شود.

معاون گردشگری همدان افزود: نمایشگاه‌ها همواره یکی از ابزار کارآمد و مطلوب در زمینه بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری به‌شمار می‌رود و به‌عنوان نقطه کانونی برای رودررو کردن عرضه کنندگان و مصرف کنندگان کالا و خدمات هستند و نقش به‌سزایی در معرفی نوآوری‌ها و خلاقیت‌های عرصه‌های مختلف دارند.

او به حضور با برنامه همدان در این رویداد اشاره کرد و گفت: بر همین اساس معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی برگزاری نمایشگاه جامع و کاملی با عنوان «شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته» را در دستور کار خود قرار داده و آن را در تقویم رویدادهای سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسانده است.

خاکسار افزود: این رویداد هر ساله با هدف تجمیع ظرفیت‌های موثر صنعت گردشگری و به منظور استفاده بهینه از منابع موجود و ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور فعال بخش خصوصی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان توسعه این صنعت برگزار می‌شود.

به‌گفته خاکسار صنعت گردشگری به سبب همه‌گیری کرونا فرصت سرمایه‌گذاری را از دست داد. به‌همین منظور یکی از محورهای اصلی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ۱۴۰۱ سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011110889982

برچسب‌ها