حضور ویژه شهرداری کرمانشاه برای معرفی جاذبه‌های گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی تهران

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: شهرداری کرمانشاه با حضور پر رنگ در نمایشگاه بین‌المللی تهران فرصت ویژه‌ای برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر کرمانشاه دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه در نشست با مدیران سازمان‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: کلان‌شهر کرمانشاه به عنوان مرکز استان نقش بسیار پر اهمیتی در توسعه گردشگری استان دارد که می‌تواند موتور محرکه توسعه گردشگری استان باشد. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: کرمانشاه به تنهایی بیش از ۵۰ درصد تاسیسات گردشگری استان را به خود اختصاص داده است و این مسئله اهمیت آن را بیشتر کرده است. 

او افزود: کرمانشاه به عنوان جهان شهر خلاق خوراک در یونسکو ثبت شده است که بر اهمیت آن افزوده است. 

فرمانی گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به عنوان بزرگترین رویداد بین‌المللی گردشگری کشور یک فرصت بسیار ویژه است که شهرداری کرمانشاه ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری شهری، فرصت‌های ویژه سرمایه‌گذاری را به نمایش گذاشته و ارائه کند. 

او ادامه داد: خوشبختانه شهرداری کرمانشاه امسال در کنار ما در نمایشگاه حضور ویژه‌ای دارد که می‌تواند به معرفی و توسعه گردشگری استان کمک کند. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: این یک واقعیت است که کرمانشاه قلب تپنده گردشگری استان است و نقش شهرداری به عنوان صاحب شهر در توسعه گردشگری شهری بسیار مهم است. 

او ادامه داد: خوشبختانه تعامل خاصی بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و شهرداری کرمانشاه شکل گرفته است که می‌تواند به پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهر کرمانشاه کمک کند. 

فرمانی گفت: گردشگری یک حوزه فرابخشی است که صرفا خاص این اداره‌کل نیست و نیازمند ورود جدی همه ذی‌نفعان آن است تا اتفاق بزرگی در استان بیفتد. 

او افزود: شهرداری یکی از ذی‌نفعان اصلی حوزه گردشگری است که خوشبختانه در چند سال اخیر با تشکیل سازمان گردشگری به این حوزه ورود کرده است. 

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از  ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه 1401 برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011111417233

برچسب‌ها