20 پروژه گردشگری در کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از افتتاح و کلنگ‌زنی 20 پروژه گردشگری به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، فریدون فعالی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه 1401 با اشاره به اینکه از پروژه‌های مذکور شش پروژه با حجم سرمایه‌گذاری 185 میلیارد تومان افتتاح می‌شود اظهار کرد: این طرح‌ها شامل سه اقامتگاه بوم‌گردی، یک هتل آپارتمان، یک مجتمع بین راهی و یک مجتمع تفریحی و گردشگری می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: همچنین در ایام دهه‌ فجر 14 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری 86 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که می‌توان به 12 اقامتگاه بوم‌گردی، یک مجتمع گردشگری و یک مرکز سرگرمی  و تفریحی اشاره کرد.

او بیان کرد: طی این ایام مرمت 17 پروژه حوزه میراث‌فرهنگی نیز در قالب فازهای مختلف به اتمام می‌رسد که اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها بیش از 4 میلیارد تومان است.

فعالی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از مسئولیت‌های مهم اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان و دیگر دستگاه‌های مرتبط است که در این زمینه همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران این حوزه خواهند داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011111459600

برچسب‌ها