بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، محسن معصوم علیزاده چهارشنبه 12بهمنماه 1401 گفت: با هماهنگی و برنامهریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی، بههمراه معاونان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان از طریق سامانه سامد به پرسشها و تماسهای مردمی پاسخ داده شد.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان افزود: بهمنظور تبیین اهداف دولت مردمی، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم با دولت و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه، ارتباط مستقیم تلفنی با مردم برقرار شد و به پرسشهای آنها پاسخ داده شد.
انتهای پیام/
انتهای پیام/