افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی شبستر در مقبره شیخ محمود شبستری

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شبستر از افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در مقبره شیخ محمود شبستری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، فیروز هاتفی روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر نمایشگاه فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی در مقبره شیخ محمود شبستری با حضور امام جمعه، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان افتتاح شد.


رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شبستر ادامه داد: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان در رشته‌های حکاکی روی نقره، چرم دست دوز، سفال و سرامیک، معرق و منبت چوب به نمایشگاه گذاشته شده است که طی این ایام علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این مکان از نمایشگاه بازدید و به تهیه آثار بپردازند.
 

هاتفی اظهار کرد: این شهرستان همچنین با ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و هنری خود به صورت ویژه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور خواهد یافت. علاقه‌مندان به حضور در غرفه شهرستان شبستر طی روز‌های ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه می‌توانند به سالن ۴۱، غرفه ۲۷ استان آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 140111144234

برچسب‌ها